Hoewel juli nog niet helemaal voorbij is, kunnen we wel stellen dat het een heerlijk drukke maand is gebleken voor Bundelmedia. Onder andere zijn diverse website projecten zijn live gegaan. Nieuwe webprojecten gestart, verschillende huisstijlen ontworpen en gedrukt. Maar ook hebben we een zeer succesvol een Facebook-pagina gelanceerd, in gekoppeld aan een Facebook-campagne.
Een beknopt overzicht van een aantal van onze projecten:
Joost Hoogewerf, chef-kok en eigenaar van Grand Café Buffel vroeg ons de website van zijn zaak te realiseren. Eisen die hij hierbij stelde: betaalbaar, professioneel en realisatie binnen een zeer korte termijn. Uiteraard voor ons een mooie uitdaging natuurlijk. Inmiddels draait zijn site op volle toeren en stromen de reserveringen binnen!
Bezoek de site van Grand Café Buffel
Voorheen Pension Dolce Vita nu Het Beach Hotel genaamd, is de voordeligste oplossing voor een overnachting in Wijk aan Zee. Eigenaar Dion Ofringa verzocht ons een nieuwe huisstijl te ontwikkelen. Dit in combinatie met een nieuw digitaal thuis voor zijn Beach Hotel te Wijk aan Zee. Een fris en geslaagd project.
Bezoek de site van Het Beach Hotel
Tussen alle bedrijvigheid door hebben we onze eigen site ook op de schop genomen. Op zich een vreemde keuze, daar de vorige nog geen half jaar oud was, eigenlijk vers van de pers dus nog. Onder het motto ’Practice what you preach’ hebben we onze eigen site ook middels een van onze eigen website pakketten ontworpen. De site is live en we zijn we zeer tevreden met het resultaat.
Een zeer leuk project voor het populaire strandpaviljoen uit Wijk aan Zee. Zeer succesvol ook. Na twee dagen actief op Facebook te zijn, zorgden wij ervoor dat de teller al op 300 vrienden stond! In navolging volgde de Facebook campagne: “Sout Zomer Poëzie”; ludieke prentjes die a la Loesje geschreven worden door paviljoenmanager Ollie Kleine. Doelstelling is dat de teller mede door deze campagne na het zomerseizoen rond de 1.000 vrienden staat.
Bekijk hier de eerste Facebook-campagne van Sout
Bezoek ook de Facebook-pagina van Sout
Jorna van Wingerden heeft dit jaar een bedrijfsovername gedaan. Met de overname besloot de gecertificeerde hondeninstructrice dat er meteen een frisse wind door de huisstijl moest gaan. Zo creëerde wij de huisstijl voor de Hondeninstructieschool. Een breed pallet werd direct in de nieuwe huisstijl ontworpen: van briefpapier tot afsprakenkaartje. Tevens leverde wij de correcte en vernieuwde huisstijl-bestanden aan voor haar huidige, reeds bestaande website.
Voor het snel groeiende bureau uit Beverwijk van Jelmer Holtes, ontwierpen wij aansluitend op het bestaande logo het briefpapier en bijbehorende enveloppe. Tevens verzorgde het drukwerk en daarmee was alles binnen no time klaar voor gebruik.
Naast bovengenoemde projecten, hielpen wij diverse klanten ook nog met veel plezier aan kleinere projecten. Op naar augustus, want dan staan er alweer gave nieuwe projecten klaar om “gebundeld” te worden!